CarDRL монтаж на IS200

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

CarDRL монтаж на IS200

Мнениеот DFGeneer » 23 юли 2018, 10:34

Здравейте колеги,

някой инсталирал ли е CarDRL на IS200?
Интересува ме по-специално в кутията с релетата и бушоните откъде сте взели +12 волта след ключ. При мен като че ли на всички бушони има постоянни +12В с изключение на тези за късите и дългите.

Идеи?
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 1043
Регистриран: 15 септември 2015
Репутация: 349
Автомобил: Друга марка
Местоположение: Варна

CarDRL монтаж на IS200

Мнениеот Akima » 23 юли 2018, 10:42

Здравейте,
не съм го правил лично, но ако обясните точното задание ще съдействам доколкото мога.
Успешна седмица.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

CarDRL монтаж на IS200

Мнениеот DFGeneer » 23 юли 2018, 11:57

Опитвам се да инсталирам CarDRL5S http://cardrl.eu/CarDRL5S.pdf

Това е модул който имитира дневни светлини като държи дългите на 20-30% мощност при включен двигател. Всъщност, това са си оригиналните дневни светлини за модела, но за съжаление липсват на европейските модификации.
Модулът се връзва към късите, дългите, габаритите, постоянни 12В, маса и 12В след ключ. Идеята е да работи само при 'контакт' и се изключва при включване на къси, дълги или габарити.
Къси, дълги и постоянни 12В намерих в кутията с бушоните под предния капак, но 12В 'след контакт' изглежда няма там. Та това ми е въпорса - има ли 12В след контакт в кутията с бушоните или да инсталирам модула някъде под таблото..
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3265
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 127
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

CarDRL монтаж на IS200

Мнениеот Tin4ou » 24 юли 2018, 22:42

Аз имах такъв модул на ИСката, но честно вече не си спомням как го бях вързал. Аз ги бъркам малко, щото слагах и такъв на Субаруто и не помня коя жица точно от коя кола беше :) От коя кутия искаш да вземеш + след контакт ? От тази при мотора или при шофьора? При мотора има със сигурност, аз от там бях взел, но твоята е след фейслифта и може да са променили нещо.
Изображение

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 790
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 29
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

CarDRL монтаж на IS200

Мнениеот DFGeneer » 25 юли 2018, 01:05

Клоня към тая при мотора все още.
На стария Лекс е това - 99-та. Значи утре хващам пак мултицета.
Ето диаграмата на бушоните, за опреснение на паметта:
DSCN8059.JPG
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3265
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 127
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

CarDRL монтаж на IS200

Мнениеот Tin4ou » 25 юли 2018, 22:12

Вдигни бушоните с релетата и отдолу имаш доста жици с кл15. Превържи се към някоя (без да я режеш). Гледай да вземеш ток от някоя, която е поне 1,5кв. мм. Без значение коя. Мери с включени букси отдолу.
Ако пък намериш на кой бушон ходи въпросната жица е още по-добре, така ще знаеш от къде взимаш ток.

Успех.

П.П. Ако искаш ми направи една снимка отдолу, може и да се сетя от къде взимах аз.
П.П.2 Модула не работи под -10 градуса (личен опит), затова е хубаво да го прибереш в купето на топло по принцип. Но ти вече си почнал отвън, така че давай по тази линия, просто имай едно на ум през зимата.
Изображение


Върни се в “Електроника”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост