IS200 SuperCharged !

Модератор: Lexus

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 134
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 108
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 21 юли 2016, 12:00

Компресора винаги е един и същ, друг не става с тоя сетъп (или са твърде малки или не се събират). Правилният компресор е Eaton M62, модификацията за Мерцедес (има и за американски автомобили). Слага се на C230K, C320K, CLK230K, SLK230K, SLK32 AMG около 2000 г. Познава се по това, че има магнитен съединител на шайбата. Всичките тези модели Мерцедес в по-късните им години на производство минават на по-малкия Eaton M45, който е с малка фиксирана шайба без съединител. Най-сигурно се открива по мерцедеския каталожен номер A1110900380. Да видим дали mtrx ще успее с друг да вдигне нормалното налягане, че друго не остана. Аз явно съм извадил късмет с компресора...

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1204
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 69
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 21 юли 2016, 14:54

versos написа:@mtrx, Звучи елементарно, но има толкова много малки проблемчета и подробности, които могат да ти скъсят живота и изпилят нервите. Аз вече съм пробвал с Андроид таблет, с Уиндоус Це таблет, с обикновен дисплей от ДВД и други. Ако сте ентусиасти, може да го обсъждаме и в друга тема това.


Абе разправия е ама за не повече от 4 съботи и недели .
Имаш един бутон който да ти пали устройството ако въобще искаш да го гасиш. Един да ти вдигне хуйнята нагоре.
Един сигнал да лъжеш CD changer-a (по спомен) Тука даже имаше "залъгалки"

Та първия проблем е елементарен. При консумация от 1W max на час (5V * 2A) означава че е напълно нормално да не изключваш никога устройството.
Вторият проблем е едно реле от запалката. Ако запалката ти работи (колата е на контакт) затваря веригата на копчето и ти вдига устройството нагоре. И ако ти се занимава ръгаш една 555 схема да ти спира релето. Вече ако искаш да се затваря само като спираш колата бих се спрял на друг вариант с ардуино .
Остават ти бутоните за звук и Sleep на дисплея. И сега за да си пич и да нямаш бутони си взимаш лагдроид с Double tap или Onscreen бутони. Предполагам същото го има и с Window 10 вече с x86 за 80 долара.
Помня като си взимах моя лекс имаше някой който правеше същото с неговия. Мисля че 4 месеца го беше правил .
Ако имах такъв панел до сега да съм го моднал 100%

Иначе чарджъра е това : a1110900380 Цялата информация я има в OneDrive-а който съм дал.
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 134
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 108
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 21 юли 2016, 15:26

С андроид е лесно, ако набараш такъв, на който му е отворен бут лоудъра - настройваш го с един параметър да се самовключва при подаване на захранване. А софтуерно като го рутнеш може да му дадеш да се спира х минути след спиране на захранването. Ей го на - няма нужда от бутони (екрана му даваш never като време до стендбай). А ако няма подходящ таблет с такъв бутлоудър, направо припойваш един бутон някъде по таблото да служи за power бутон на таблета и готово... Иначе фабрично колата си помни дали последно си оставил дисплея отворен или не и сама си го отваря и затваря. Дори при изключена букса за навигацията от радиото - тогава екрана на навигацията вече не светва, но управлението на мотора остава да работи.

Потребителски аватар
versos
Мнения: 97
Регистриран: 28 септември 2012
Репутация: 1
Автомобил: IS 200
Местоположение: Несебър/ София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот versos » 22 юли 2016, 02:02

Да не спамим тази тема, но самото монтиране на таблета в рамката на навигацията с презапояване и рутиране на кабели си е голяма рразправия. На теория сте прави и двамата, на практика има доста дреболии които създават приблеми. Например ориентацията на платката на таблета която е вързана с лентов кабел към дисплея, реално нямаш място за да ти сочи настрани както си е в таблета и трябва да я завъртиш нагоре, което огъва лентовия лабел, от там самите букси за захранването (usb), 2.5мм за AV входа и 3,5мм за аудио също се съобразяват/сменят, понеже оригиналните не се побират и опират в капака на навигацията и неможе да се затвори. От там като запоиш нови кабели има тригъри които трябва да съобразиш. Например неможеш да ползваш USB-то едновременно и за дата и за зареждане. При стартиране на колата спада на пусковия ток ти отваря и затваря навигацията, а самата запалка дропва толкова, че таблета мисли че си му спрял захранването и включва обратното броене за гасене- само по себеси това си е дразнещо. Пак ви казвам, доста дреболии има когато тръгнеш да го правиш. Друго нещо е ако ще връзваш саунда да минава към CD чейнджъра, когато си вързан към захранването импулсите които подава създават много неприятни смущения. Пробвах с феромагнит, пробвах с кондензатори и тн..
Само пак да отбележа, че съм любител. Сам съм се учил да запоявам и не съм учил електроника, но си ми е кеф да ръчкам по колата и всякакви други джаджи.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1204
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 69
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 22 юли 2016, 08:09

Забрави да стане с УСБ-то
Използвай 78S05 за 5волтовата линия
За 12 е 7812.
http://www.eleccircuit.com/power-supply ... -ic-78s05/
Относно напасването вътре бих предприел друг метод.
Или с разделяне на дисплея и таблета или с преправяне на кутията

Завиант за звука е през блутут модул
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1204
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 69
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 30 юли 2016, 19:37

Днес успях да сменя компресора с друг (мерси holyman) и здравей Murry :)
За съжаление резултата е абсолютно същия.

Това което установих .
На моят покритието на лопатките го няма което реално 100% генерира по-малък бууст
На другият съществува такова покритие и съвсем леко като го завъртиш на ръка като че ли генерира повече въдух.

Ето как изглеждат двата
Моят и неговото покритие - Тъмната част трябва да е навсякъде. Явно някой дебил я е свалил
WP_20160730_11_01_01_Pro_LI.jpg

WP_20160730_11_01_09_Pro_LI.jpg

Тъмната част (тефлона) трябва да покрива всичко
WP_20160730_11_03_39_Pro_LI.jpg

WP_20160730_11_03_45_Pro_LI.jpg

WP_20160730_11_03_50_Pro_LI.jpg


Остана ми още една идея която още не съм проверил. Този път ще си я оставя за себе си
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 778
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот DFGeneer » 31 юли 2016, 01:35

На мен ми се струва че покритието е за по-малък драг при въртенето и има минимално отношение към бууста.
Явно остава версията с теч от някъде по тръбите..
В лаба имам хелиев детектор за отечки, ама няма как да ти го пратя от Швейцария..
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 134
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 108
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 31 юли 2016, 01:48

То че има някакво значение, има - защото е учудващо дебело покритието и като го няма, луфта между роторите става бая по-голям. Сигурно пада малко налягането, но не с чак толкова много. Проблема на mtrx е друг и да видим дали утре ще успее да го разреши с материали за 15 стотинки :)

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1204
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 69
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 31 юли 2016, 02:59

Ами това което четох е че тефлона точно да доуплътни и позволява още 0.1бар налягане(колкото ми липсва)
Не мисля вече че е лиик.Утре ше знам

edit: Добре явно не е и от магнитната шайба :) Когато имам време ще направя pressure test и ще надуя цялата система до колкото мога. Явно че без тоя тест няма да мина
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 134
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 108
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 01 сеп 2016, 00:22

Малко развитие по темата. Компресорът на mtrx с машината на времето се връща към производствената си дата и става малко по малко чисто нов.

Ново тефлоново покритие, роторите са като нови:
Изображение

Песъкоструй на корпуса, скоро и той ще е като нов:
Изображение

Малко произведени по поръчка семеринги, множество цветущи поздрави за близки и далечни негови роднини и компресорът ще се завърне към оригиналния си вой. :)

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1204
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 69
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 02 сеп 2016, 19:12

Ако не се върне към живот някоя щастлива душица с магарцедес ще си вземе "рециклиран" компресор.

:D
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

кал
Мнения: 5
Регистриран: 03 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот кал » 03 сеп 2016, 18:28

здравейте.един бърз въпрос кой като модел чарджер е добре да се купи.имам предвид от английския ибей.м62 или нещо друго.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1204
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 69
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 03 сеп 2016, 19:58

@kal - Изчакай.
Вмомента с холимен имаме много голям проблем с компресорите. Имаме три счупени. И трите не "помпят" достатъчно и реално са за изхвърляне. Така или иначе се опитваме да рециклираме единият и ако успеем да вдигнем налягането ще знаем с точност какво трябва за да го повторим
Купуването на тия компресори е малко руска ролетка. Моята беше "нов" и се оказа че е счупен. Моделът го има описан в part list-а в моят OneDrive . eaton m62 e но с номер a1110900380

Това което открихме е че 99% от компресорите са кенеф . Чупят се предните лагери, роторите почват да играят и реално копресора не помпи . Върти но не вдига налягане. Другото е че покритието им пада което също е проблем
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

кал
Мнения: 5
Регистриран: 03 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот кал » 03 сеп 2016, 20:02

понеже има възможност да купя от английския ибей каквото се предлага като втора ръка.така че гледам има и рем комплекти по 70 кинта.

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 134
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 108
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 03 сеп 2016, 20:09

От 4 компресора, 3 са скрап - помпят наполовина, ефекта е силно намален. Това са компресори на минимум 15 години, така че е разбираемо. Рециклирането им е несериозно скъпо в щатите, Русия и Франция, на другите места не правят истинско рециклиране а 15 минутно обслужване за много пари. Ако имаме резултат с рециклирането на тея компресори, направо бизнес може да се направи от това - толкова рядко се среща реално рециклиране. Говорим за пълно разглобяване на преса, песъкоструй, вътрешно полиране, сваляне на старото и нанасяне на ново покритие на роторите, 4те лагера нови, производство на нови семеринги, тъй като не се проодават такива (в комплектите по иГей семерингите са обикновени полиуретанови до 3000 оборота и се самоубиват след няколко дни при 15000те оборота на компресора), сглобяване наново със зацепване на правилния тайминг на роторите. Изключително сложна и недокументирана операция, предните проблемни лагери са валцовани в корпуса и е нужна голяма креативност за успешна смяна и т.н. Аз уцелих добре работещ компресор от 3тия път, а не купувам най-евтиното.

Така че съм съгласен - по-добре да се изчака 2 седмици, докато имаме резултат и да се прецени струва ли си цялата работа...


Върни се в “Моят LEXUS”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост