IS200 SuperCharged !

Модератор: Lexus

кал
Мнения: 5
Регистриран: 03 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот кал » 03 сеп 2016, 20:14

ок.благодаря за отговора.
още един въпрос знае ли се теглото на стоков 6так.с или без кутията ръчна.понеже мисля да местя мотора и кутията в друга кола.

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 141
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 115
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 03 сеп 2016, 20:29

Точно пък този мотор да местиш... Сложна електроника, малко мощност, страховит харчалък спрямо мощността. Единственото кофти в тея коли е моторът, а ти точно за него се хващаш... Кутията е супер, но пък я има и в MX5, RX8, S15, все коли с по-читави мотори...

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 03 сеп 2016, 20:33

@kal - Всъщност ти въобще IS200 имаш ли ?
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

кал
Мнения: 5
Регистриран: 03 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот кал » 03 сеп 2016, 20:37

рх8 читав мотор.точно на него мисля да го сложа .но от лексуса идва слабичак без добавки.но пък е издръжлив.цената на ремонта на осмицата в части е хилядарка.и пак го има големия разход и късия живот.
на въпроса дали имам -да купих я преди 4 седмици синя от 2001год-

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 03 сеп 2016, 21:02

Е значи слагай компресор. Разликата е огромна! Ако не 2jz ама цената му е да си ....
Компресора много променя поведението на колата.
С холи установихме че така е трябвало да излезне от завода
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

кал
Мнения: 5
Регистриран: 03 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: IS 200

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот кал » 03 сеп 2016, 21:10

затова питам понеже изчетох темата от началото.какъв е най добрия вариянт на компресор.има готови китове ама са по две хилки и няма да стане.пък цял лексус струва шестотин кинта.че и по малко сега гледам един за двеста има.така че заигравката си заслужава.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 03 сеп 2016, 21:21

Еми то компресора както написах е най-малкият проблем,
Имаш адски много допълнителни разходи - стойка, тръби интеркулер
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 786
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот DFGeneer » 04 сеп 2016, 11:47

Ех Eaton - английски инженеринг...
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 04 сеп 2016, 12:21

Всъщност е американски . Като цяло е кенеф слаган в немски кошник
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 786
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот DFGeneer » 04 сеп 2016, 13:14

Мдаа..
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
holyman
Мнения: 141
Регистриран: 03 юли 2016
Репутация: 115
Автомобил: IS 200 Kompressor
Местоположение: София
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот holyman » 04 сеп 2016, 13:30

Абе те добре са го измислили хората с допуски до 200 микрона, но предполага ли някой, че ще се движи 15 години... За 5-6 години е трепач. Не са мислили опция за рециклиране просто.

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 786
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот DFGeneer » 05 сеп 2016, 19:51

Ми за 15 години би трябвало да е като нов.
Вие откъде ги изнамирете тия компреори? Гледам има японски на HKS за GT86 - но са дериват на турбо (centrifugal) и правят по-малък бууст на по-ниски обороти.

http://www.hks-power.co.jp/en/product/supercharger/universal_kit/feature.html
https://www.youtube.com/watch?v=EGb_onFcXo0
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 06 сеп 2016, 10:20

То това е малко майка си и баща си. Отделно то хубаво има бууст но какъв и на колко оборота. Имай в предвид че ако имаме над 0.7 вероятно ще кажем чао на двигателя
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 07 сеп 2016, 22:36

Ето как изглежда отвътре преди шкура 2000 и песъкоструйка
WP_20160907_20_05_54_Pro_LI.jpg

WP_20160907_20_05_33_Rich_LI.jpg




След полиране
Разликата тоя път е че като има вода тя се стича и компресора отвътре е сух
WP_20160907_20_41_36_Pro_LI.jpg

WP_20160907_20_41_44_Pro_LI.jpg

WP_20160907_20_41_48_Pro_LI.jpg

Признавам си че не се старах много. Сигурно ако си изтъркам ръцете може и да стане лъскав . Определено сега обаче е точно както беше и преди освен цвета :D
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1228
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 77
Автомобил: IS 200 Kompressor
Контакти:

Re: IS200 SuperCharged !

Мнениеот mtrx » 06 окт 2016, 21:51

Малко да съживя темата с доста полезна информация.
Почти накрая на ребилда сме. Всичко е открито, закупено, събрано и трябва само да бъде сглобено.
Оказа се че семерингите които мислехме че са най-лесните далеч не са толкова лесни за намиране.

До тук открихме две фирми които правят семеринги в София
1.Семерина - Не правят тефлонови семеринги , доста ги мързи малко ни мотат. Две седмици чакане за едно НЕ от тях
2.Фирма МикроМакс. Чудесна фирма с клон в София. В него работи един индивид който ни мота един месец за два семеринга . Така и не ги направи. Перфектна "реклама" направи на фирмата. След кратък разговор с офиса им в Русе разбрах че това което искаме няма как да стане. Общо взето филиалът в София е под всякаква критика и доста време успяха да ни загубят.

След това се обадихме на Руди-2010 където казаха че такъв семеринг нямат , но познават хора които ще ги изфабрикуват.
Стигнах до фирма Теда (teda.bg) в Казанлък която прави семеринг по поръчка. Тефлон,силикон, гума всичко!
В краткият ми разговор по телефона разбрах че тия хора знаят точно с какво се занимават и точно какво ми е нужно. Пратих им семерингите и след 3 дни бяха обратно при мен

Ако някой се нуждае от нещо Custom то те са хората.
Цена за двата 60лв .
Ето снимки
WP_20161006_17_55_07_Pro_LI.jpg

WP_20161006_17_55_46_Pro_LI.jpg

WP_20161006_17_56_10_Pro_LI.jpg

WP_20161006_17_56_22_Pro_LI.jpg

WP_20161006_17_56_30_Pro_LI.jpg

WP_20161006_17_57_26_Pro_LI.jpg

WP_20161006_17_57_34_Pro_LI.jpg


Сега след като всичко е събрано остава и да бъде сглобено. Стискайте палци ребилда да свърши работа защото определено ще спести супер много нерви и пари на хората които ползват Eaton компресори

Само да добавя . Семерингите са PTFE Dual lip с размер който го няма никъде. Най близките китайски с доставка излизат малко по-скъпо.
Eaton M62 | 150mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass

Иво - човекът който ми оправи Lexus-а отново да върви нормално : http://www.autolaboratory.com"


Върни се в “Моят LEXUS”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост