УРААА ИМАМ LEXUS

Споделете и покажете интересните места докъдето сте ходили с Вашия автомобил

Модератор: Lexus

krum_ktk
Мнения: 65
Регистриран: 04 септември 2008
Репутация: 0

УРААА ИМАМ LEXUS

Мнениеот krum_ktk » 05 дек 2008, 15:24

Вече и аз мога да се похваля, че имам IS 200 SPORT.
Първи впечатления - КОЛАТА ПРОСТО Е НЕВЕРОЯТНА.
ЗА СЕГА САМО КАРАМ - ЗАЩОТО СИ ГО КУПИХ СЕРВИЗЕН ОТ ДИЛЪР НА TOYOTA в Германия.

благодарение на информацията от колегата DFGeneer от форумите си избрах SPORT с LSD и сега сърцето ми пее.

колата върви повече от очакванията ми - особено породени от нещата писани за модела по БГ форумите за нея, които се оказаха НЕВЕРНИ.

скоро още, че сега нямам време[/img]

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 785
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Мнениеот DFGeneer » 25 яну 2009, 03:16

Честито и поздравления!

Кои неща са били неверни и къде са писани?
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

krum_ktk
Мнения: 65
Регистриран: 04 септември 2008
Репутация: 0

Мнениеот krum_ktk » 26 яну 2009, 15:38

първото и най невярно нещо беше изписано по туниг.бг и форума на бмв.бг в разни сравнения на лексуса с бмвета мерцедеси и други.

ставаше въпрос за това, че колата била много тежка и невървяла достатъчно спортно, и на 6 - та нямала достатъчно мощност.
което са пълни глупости.

1.сравнение с градските бегачки:

преди тази имах фият браво 1997г. хгт - 147 коня с предно предаване и петцилиндров 20 клапанов двигател 2000 кубика.
в сравнение с него лексуса върви доста по култивирано - имам предвид, че бравото почти невървеше в ниските и от 4 х оборота нагоре все едно си с турбо, лексуса също доста избухва над 4х оборота, но доста върви и в ниските заради ВВТИ. Разликата е, че с бравото трябва да се пържиш много в оборотите и става малко по нестабилна в завоите заради коренно различното съотношение на тежестите и предното което като си в много високи обороти все си на кантар да не тръгне на някъде извън пътя, да не говориме за твърдостта и директността на волана на Лексуса, който с много бие този на бравото /просто защото нее натоварен с задвижване на колелата/.
накрая - ако се пускат на права 400 м. на драг - бравото най вероятно ще бие, но няма да е с някаква фрапираща преднина, но за сметка на това по път с завой, лексуса мие много по стабилен и много по оптимален - няма нужда да си се в червените обороти непрекъснато за да вървиш бързо, единствиното като минус е много честото превключване на предавките - защото са с 1 повече. с бравото бих бил малко по бърз само в много хлъзгави условия /лед - сняг/, но също така несъм свикнал още на 100% със задното.
А за конфортно пътуване, без да се правиме на състезатели, просто ИС200 е с поне 3 класи отгоре.

2. основният конкурент бмв 320 - Е46 мисля.
според мен лексуса е по бърз от това което аз съм пробвал, нищо че двигателите са идентични почти, но бмв то е по тежко. бмв нямат LSD освен М3 - което е страхотно предимство за лексус за дрифт.
6 тата скорост хич нее с голяма загуба на мощност, напротив - тя сие по скоро като 5 та на другите - на 120 км в час си със 3400 оборота, даваш газ и излиташ.
и по отношение на дрифта, лексус ис 200 спорт със LSD прави бмв 320 направо смешно, даже бих искал да кажа, че като му посвикнеш и почнеш да изключваш тракшън контрола и да се заиграваш, понякога направо може да БЪДЕ СТРАШНИЧКО.
1 та скорост в повече, за сметка на честото превключване прави колата УЖАСНО ЕЛАСТИЧНА, когато се налага за изпреварване и по завои.
/за да няма заяждания от БМВ - исти, правя сравнение единствено с 320 бензин vanus 150 коня. от тези години/

колата дали е здрава още нямам достатъчно стаж на нея за да кажа, но се надявам, че легендите за тойота/лексус ще са вярни, единствено мога да кажа, че частите въобще не са толкова скъпи, колкото се носи слух за тях. напротив, всичко и е на съвсем човешки цени. само малко се чака заради ТМ АУТО, на които вече несъм фен.

като цяло в българските сайтове има много малко информация за колата, да не говорим, че повечето е писано от хора, който никога не са се качвали на ИС 200

и накрая - колкото и да е субективно - външният вид на лексуса е страхотен, колата има идентичност, и най - накрая, но не по важност - НЕ ВСЯКО ТРЕТО КВАРТАЛНО ДУПЕ, КАРА СЪЩАТА.

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3282
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 114
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра
Контакти:

Мнениеот Bukmop » 26 яну 2009, 20:25

Нищо ново под слънцето.

Ще ви дам един пример който е много показателен за България и недотам познатите сериозни марки.

Едно време преди много много години в началото на 90-те народа като си купуваше ПЦ-та аз си купих Apple и то с лазерен принтер, скенер и платка за видеообработка което за времето си беще нещо невиждано. Хората в малкото градче от което съм ми казваха как това е много скъпо и неъдачно нещо как нямало програми за него и как вайловете не са съвместими с ПЦ. Но 99% от тези хора даже не бяха виждали Apple na живо освен Правец 8. Аз разбира се ги оставях да си говорят виндовските фантазии и не им обръщах особенно внимание. Впоследствие след много много години, те почнаха да си купуват мак-ове и то точно тези които най-много плюеха платформата и програмите за нея.

Така че тези от форумите само са слушали клюки от някой "разбирач"

Нека да си живеят в тяхния свят :))

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 785
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 19
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz
Контакти:

Мнениеот DFGeneer » 26 яну 2009, 23:05

Е, вярно е че is200 на вид е доста по-спортен отколкото всъщност е. Предполагам че това разочарова 'спортните' шофьори.

Еластичността идва от по-късата 4-та скорост в сравнение с е46 320i и при почти равностойни други показатели лекса дърпа доста напред в доускорението 80 - 120 км/ч. В оборудването и техническата реализация превъзходството му е значително. Слизайки от моя почти 10 годишен Лекс и качвайки се се в БМВ на същите години имам чувството че купето е пред разпадане от скърцане на кори, панели, седалки и т.н. Единствено в ходовата част е46 има лека предимство, но то не е особено голямо. Толкова за прекия 'конкурент'.

Другите там 'бегачки' въобще не са в графата конкуренция. Лексус нямат интерес да се съзтезават в тази категория. За нея Тойота предлага Corolla 1.8 TS или Yaris 1.5 TS Turbo примерно.

..И както каза Виктор, нека разбирачите си живеят в техния свят.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

krum_ktk
Мнения: 65
Регистриран: 04 септември 2008
Репутация: 0

Мнениеот krum_ktk » 28 яну 2009, 13:17

[quote="Bukmop"]

Така че тези от форумите само са слушали клюки от някой "разбирач"

Нека да си живеят в тяхния свят :))[/quote]

това сие стандартен проблем във форумите, ама особенно силен в българските, ОСОБЕННО ЗА АВТОМОБИЛИ. ПЪЛНО Е С НЕВЕЖИ ПРОЕКЦИИ НА НЕИЗВЕСТНИ РАЗБИРАЧИ, КОИТО, ЧУЛИ - НЕДОЧУЛИ, ЧЕЛИ - НЕДОЧЕЛИ, защитават разни нелепи и неподкрепени с факти теми. то мани, амии и са готови да се карат на темата.

krum_ktk
Мнения: 65
Регистриран: 04 септември 2008
Репутация: 0

Мнениеот krum_ktk » 28 яну 2009, 13:24

в смисъл искам да кажа, че ако напиша по - горе писаните неща, примерно в тунинг.бг, просто нее реално каква сюрия народ с голфове, астри, калибри, бмв от 1897 година и прочее, както и разни никога не карали, ама фенове на въпросните, ще ме нападнат, като гладни цигани баничарница


Върни се в “Аз и моят LEXUS”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост