Вибрации при запалване

Въпроси по експлоатация, информация, отзиви, препоръки.

Модератор: Lexus

plamissss
Мнения: 13
Регистриран: 06 януари 2018
Репутация: 2
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот plamissss » 18 яну 2018, 01:10

Пише и за стартер,и за скоростна кутия и за калпав бензин,за демпферна муфа и за батерии:

https://m.fakti.bg/avto/3663-avtomobily ... us-rx-400h

stanleybg
Мнения: 258
Регистриран: 27 февруари 2016
Репутация: 45
Автомобил: RX 350 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот stanleybg » 26 фев 2018, 20:12

Леле мале :shock:

ganislav
Мнения: 6
Регистриран: 16 август 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот ganislav » 22 авг 2018, 22:28

Здравейте колеги,аз съм нов член на клуба.Купих cи rx400 и имам този проблем,смених свещите и прочистих дюзите,но пак има вибраций,някой ,ще ми даде ли съвет какво да правя или при кой читав майстор да отида.От Варна съм.

ganislav
Мнения: 6
Регистриран: 16 август 2018
Репутация: 0
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот ganislav » 22 авг 2018, 22:47

това са старите ми свщи на 18000км,нормално ли е да са в токова състояние
Прикачени файлове
IMG_1986.JPG

Потребителски аватар
atana
Мнения: 88
Регистриран: 02 април 2019
Репутация: 12
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот atana » 02 апр 2019, 22:48

СВЕЩИТЕ от снимката имат синдром на пробит изолатор-мръсотията като пръстен. И аз имам такъв проблем, макар моите свещи да имат добър външен вид, но пък не са на ДЕНСО. но се надявам, като дойдат Денсо иридиеви от Англия, да се реши. Тук не бих рискувал, да ги купя, защото абсолютно същите като предложените ми по спесификация , са на цена 10 паунда за 4 броя с безплатна доставка от Китай. Зная, че топлинното число е много важно. А на външен вид предлаганите в БГ ми съответстват абсолютно точно на предлаганите в Китай за по 2 паунда бройката/ тук цената 24лв с отстъпка от приятел за брой/.
Няма как, веднъж двигателят да работи зле, е като работи продължително/ да зачиства/ и да изчезват вибрациите. Точно проблеми със запавлането на сместта са признаци на това.

А мизериите от свещите са много- ту работят,-ту не работят. Не зная параметрите на изолаторите. С един руски трактор с камшично запалване сме се борили, запалваме го с 10 свещи, като ги сменяме. Веднъж пали с една свещ, друг път пали с друга за която съм бил сигурен, че предният път не е палил с нея. Нови съм му купувал- пак така. Не зная логиката, но предполагаме, че изолаторите са "пробити", има неконтролируеми напрежения, които повреждат свещите /руския трактор/.
ЗАТОВА САМО ДЕНСО ИРИДИЕВИ по спесификацията номер- от Чужбина от проверен търговец/ с рейтинг 100% в Ибей например и няколко хиляди продажби/. За 130лв вече пътуват към мен, за да не се повреди и маховика. Толкова трудно се сменят свещите към купето, че си заслужават цената , доставката и чакането.

Свещите от СНИМКАТА са много зле, ако се съди по нагара на изолатора около металната част. Това не е мръсотия единствено, а е признак за пробив. Именно тука има-тука нема е симптомът на такива. Хем работят, хем не. Не зная как керамика се пробива докато е здрава, но зная, че този пръстен около керамиката не е само мръсотия, а е диагноза за недобра свещ.
Другото което зная е, че на този двигател се слагат САМО иридиеви ДЕНСО, а не просто иридиеви NGK или други иридиеви- не защото са лоши, а защото.....не знам, но производителят така е казал- Вероятно има много други показатели освен топлинното число. За мен все искра дават, но не е. Свещите с пробит изолатор също дават искра.

П.С. Горният съвет за махане на бобините и да се чува как плякат по силата , освен че има опасност от удар с ток на тоя който ги държи/ но ще оживее/ може да се повреди бобината, а причината за силата на "плякането" може пак да е свещта пробита или не.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
atana
Мнения: 88
Регистриран: 02 април 2019
Репутация: 12
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот atana » 03 апр 2019, 14:44

Толкова много гледах преди да я купя и нямаше никакви признаци за нещо притеснително, а като я напълних догоре с бензин и моята е така тракаща. Сложих добавка в гориво
55657.jpg
то на ЛикиМоли , с каквато ЯВНО са ми я продали. Отчасти има подобрение. Свещите са незнайна за мен марка Иридиеви, 20 дни ще чакам доставка от Англия на Денсо по спесификацията https://www.ebay.co.uk/itm/Lexus-Ls430- ... 2749.l2649
Промих си двигателя с 16 литра нафта, и е с ново масло- работи много тихо, след като запали. И студения старт ще се оправи, но го прави вече и в движение/без добавката за горивото/, с добавката е по-добре, а най-добре, с новите свещи.

В БГ ми предложиха за по 26лв броя, ето тези- дето струват 8лв бро

https://www.ebay.co.uk/itm/6X-Toyota-Sp ... SwAThb7FiP
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3325
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 164
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Вибрации при запалване

Мнениеот Tin4ou » 04 апр 2019, 17:07

atana написа:...Промих си двигателя с 16 литра нафта...


Я пак ?
Изображение

Потребителски аватар
atana
Мнения: 88
Регистриран: 02 април 2019
Репутация: 12
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот atana » 04 апр 2019, 17:54

Претрисането изчезна с добавка за по-добро изгаряне на Бардал и 100октанов бензин.

Докато чакам доставка на свещи DENSO SK20R11 от Англия, защото сега са някакви други, смених маслото на "скоростите" и на "диференциала". Ел.задвижването стана лееееко по-тихо. Като сипах добавка в бензина за по-добро изгаряне на Бардал и 100октана, претрисането на двигателя изчесна. Забелязах, че и свещите не са позната марка/или липсва марка, но са иридиеви/, съм сигурен, че ще се подобри стартирането.

П.С. А миенето на двигателя с нафта си е буквално обилно измиване, както в онзи виц "Цялостно изкъпване с 4 л вода "- Това са всъщност добавките от 300мл в маслата преди източване /уж изтича по-черно маслото докато преди това е работил ДВГ 1-2 мин. с тази добавка/. А, колко по-добре е , да се окъпеш на водопада?- Прави се ПРИ ПЪРВОНАЧАЛНО ЗАКУПУВАНЕ ЕДИНСТВЕНО- не при всяка смяна на масло. Идеята е, цедката която "смуче" маслото ако е запушена, да се отпуши, както и да се свали целият въглероден и киселинен фон, който разгражда дължината на химическите вериги на маслото/ от това съображение се сменя на 1 г, ако не е минало пробег, защото дори престоя във враждебна среда разкъсва наполовина, на четвъртина, на осмина, дължината на въглеводородната верига на маслото/. Така наливането на 5л-нафта и източването и 3 пъти с нова, вади 15-16л абсолютно черна нафта от ДВГ, след което се налива новото масло. Аз стартирам ДВГ за 3-5 сек, колкото да превърти по маслените магистрали да ги почисти. Не препоръчвам/макар че съм го правил/ оставям го да работи около 10 сек, след всяко ново наливане и установявам, че разлика в шума няма/не препоръчвам, защото сам си плащам експериментите/. Ако на някого му се струва прекалено, да си превърти двигателя на ръка с ключ през шайбата на колянови вал- както си ги превъртат в завода при сглобяването на ДВГ, за да видят дали добре се движат компонентите/ също и при основен ремонт/. Мене ме мързи, затова стартирам за 3-5 секунди през контактния ключ. / лично мое мнение- не ми се спори с никого/. Резултатът е, 15 литра чернилка. На други автомобили съм го правил, докато се избистри източената нафта, но това е около 8мия път /и ме мързи чак толкова да се занимавам/. Тази процедура никой не я прави, защото не е доходна и трудоемка. Нафтата ходи по старите джипове.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3325
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 164
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Вибрации при запалване

Мнениеот Tin4ou » 04 апр 2019, 18:55

За първи път чувам някой да направи такова нещо със съвременен автомобил, бензин, хибрид .... Това може и да е работело при някой Москвич преди 60 години, или на някой дизел, но живеем в 21-ви век вече и двигателите не са това, което бяха!

Аз се чудя нафтата с какво я изми после от двигателя ?
Изображение

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 751
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 99
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй

Вибрации при запалване

Мнениеот ivalin4o » 04 апр 2019, 19:45

atana написа:... Аз стартирам ДВГ за 3-5 сек, колкото да превърти по маслените магистрали да ги почисти. Не препоръчвам/макар че съм го правил/ оставям го да работи около 10 сек, след всяко ново наливане и установявам, че разлика в шума няма/не препоръчвам, защото сам си плащам експериментите/. Ако на някого му се струва прекалено, да си превърти двигателя на ръка с ключ през шайбата на колянови вал- както си ги превъртат в завода при сглобяването на ДВГ, за да видят дали добре се движат компонентите/ също и при основен ремонт/. Мене ме мързи, затова стартирам за 3-5 секунди през контактния ключ. / лично мое мнение- не ми се спори с никого/. ...


Това с нафтата го правих на тракторите...развъртах без газ.....да не запали, но след като налея маслото, въртя докато не създаде налягане...и после втори път.
Ако някой иска да прави тази процедура на хибрида, препоръчвам специализирани течности за промивка и ползването на софтуер който развърта двигателя без да го "пали". Има тази опция в Techstream. И преди да започнете заредете си батерията, ще ви трябва!

Да добавя. Тази процедура е излишна, но всеки с мераците си. В съвремените масла има доста добавки предотвратяващи отлагания. Аз лично правех тази процедура на двигатели които не бяха работили повече от 3-4г. а и след нея рано или късно ще им се прави основен ремонт. Ако не смятате да правите "рано или късно" но със сигурност основен ремонт....вие си знаете!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
atana
Мнения: 88
Регистриран: 02 април 2019
Репутация: 12
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот atana » 05 апр 2019, 12:27

plamissss написа:Това ли се случва?



Как се реши проблема, защото моя без добавките в горивото е същия ? И пак се явява, но по-приглушено и рядко.
Изображение
Изображение

plamissss
Мнения: 13
Регистриран: 06 януари 2018
Репутация: 2
Автомобил: RX 400h 4WD

Вибрации при запалване

Мнениеот plamissss » 06 апр 2019, 07:23

Смених всички свещи.В темата за свещите съм посочил моделът им.Тестваха и бубините.След смяна на свещите проблемът заглъхна,но понякога веднъж на 15 запалвания( примерно) се усеща,но за кратко и не както преди.Вероятността за демпфера не е отпаднала.

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3325
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 164
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Вибрации при запалване

Мнениеот Tin4ou » 06 апр 2019, 10:36

Atana, ако при теб се чуват същите тракания при старт като на видеото, което си пуснал, това е нормално. Тоест "нормално"!

При мен го правеше на чисто нов CT200h 2012 модел и от дилъра ми казаха, че се случва понякога при студен старт и няма място за притеснение. Приус имал същия проблем, както и RX400h.

И все пак до сега на моя RX450h не ми се е случвало никога.
Изображение

Потребителски аватар
ivalin4o
Мнения: 751
Регистриран: 09 август 2014
Репутация: 99
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: Козлодуй

Вибрации при запалване

Мнениеот ivalin4o » 06 апр 2019, 14:14

Кое му е нормалното на "паленето" от видеото? И аз карам 400h ама дори и зимата не ми пали така, а е на 202к.! В най-лошият случай да "щракне" веднъж и се чуват само клапаните за 2-3 секунди и после само инжекторите! Такива "прихлопвания" са само от "избегал цилиндър". Виждал съм подобно нещо само на 22литров V12 когато не е обезвъздушено горивото. Тук също ме съмнява някой клапан по високото налягане да не си върши работата и да опуска гориво или смуче въздух, докато е на място и от там докато се обезвъздуши...., някоя дюза също може да прави мизерии....!
Изображение
Изображение

dmdimitrov
Мнения: 227
Регистриран: 07 юни 2015
Репутация: 48
Автомобил: RX 400h 4WD
Местоположение: София

Вибрации при запалване

Мнениеот dmdimitrov » 08 апр 2019, 09:54

За това зловещо тракане, като на видеото по-горе, един майстор ми каза, че се е борил с един 400h два дни и накрая се оказало, че отзад зад капака на отсега с клапаните, намерил изваден един малък маркуч, който така и не разбрах за какво е, но каза, че след като го върнал обратно, всичко заспало и няма и помен от това силното тракане. Явно двигателя/компа получава грешни данни по някаква причина от извадения маркуч и изпада в странен режим, тракайки като ЮМЗ.
Не съм сигурен, дали за същия проблем се касае, но мисля, че да.


Върни се в “Lexus RX 350 / RX 400h / RX 450h”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост