Питане относно ИС200

Ако търсите съвет за покупка на IS200 прегледайте първо тази тема

Модератор: Lexus

Saichi
Мнения: 12
Регистриран: 14 ноември 2010
Репутация: 1

Питане относно ИС200

Мнениеот Saichi » 14 ное 2010, 15:54

Здравейте колеги,
Първо много се радвам че има такъв форум и в Бг, второ форума е супер (което не е новина вероятно за вас).Директно на въпроса:Намирам се в UK и си търся нещо което да ме вози от т.А до т.Б но подобаващо, тоест без главоболия с разни сериини дефекти както е ВАГ групата и редица други "престижни" автопроизводители.Отдавна си мечтая за такъв Лекс и ми е много на сърце.Още по-млако че се прави в Япония което за мен е достатъчно.Харесъл съм ей това нещо : http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p и много му се чудя.Тук в юк си нямаме ТМ ауто но мога да го закарам в доверен сервиз и да го проверят от-до.И въпреки, че им имам пълно доверие, освен водна помпа и всички ремъци и ролки които ще сменя за какво друго да гледам подозрително?За японския автомат съм чувал само суперлативи така, че там нищо няма да ви питам, освен да му сменя маслото профилактично.Иначе въпросната кола е с пълна сервизна история но все пак си е 10 годишна.Не можах да разбера и от продавача и аз самият незнам дали има блокаж на диференциала или нещо от сорта-имам предвид ако закъсам зимата да мога да се измъкна.Макар че тук освен дъжд сняг се появява много рядко не е като в Бг.Мисля с този автомобил да си идвам до Бг в холидеите та искам ако е зимата д анямам проблеми със прословутото "задно".Имат ли фабрично система против поднасяне или нещо от сорта.Насочил съм се към този модел по няколко причини.
1.Защото е 1000% японска кола (или поне така си мисля)
2.Защото е по-надеждна от конкурентите си - Мерцедес Ц клас, БМВ е46
3.Защото искам да се откроявам от масите Бг-та които се видят с млако пари в чужбина и си взимат Е36 М3, или Е46 318(320)-нищо против колите разбира се, на част от хората манталитета е сбъркан (говоря за селчовци в юК видяли се с малко пари и чували смао за две марки коли), както и да е.
Ако темата е в разрез с правилата на форума, мооля да я изтриете, но се надявам ако не е да получа ценно инфо, това ще ми е първия Лекс и много се вълнувам.
Това е в общи линии!!!

Потребителски аватар
vi_vid
Мнения: 132
Регистриран: 12 декемрви 2008
Репутация: 0
Автомобил: IS 250
Местоположение: София / Стара Загора

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот vi_vid » 14 ное 2010, 17:04

Saichi написа:Здравейте колеги,
Първо много се радвам че има такъв форум и в Бг, второ форума е супер (което не е новина вероятно за вас).Директно на въпроса:Намирам се в UK и си търся нещо което да ме вози от т.А до т.Б но подобаващо, тоест без главоболия с разни сериини дефекти както е ВАГ групата и редица други "престижни" автопроизводители.Отдавна си мечтая за такъв Лекс и ми е много на сърце.Още по-млако че се прави в Япония което за мен е достатъчно.Харесъл съм ей това нещо : http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p и много му се чудя.Тук в юк си нямаме ТМ ауто но мога да го закарам в доверен сервиз и да го проверят от-до.И въпреки, че им имам пълно доверие, освен водна помпа и всички ремъци и ролки които ще сменя за какво друго да гледам подозрително?За японския автомат съм чувал само суперлативи така, че там нищо няма да ви питам, освен да му сменя маслото профилактично.Иначе въпросната кола е с пълна сервизна история но все пак си е 10 годишна.Не можах да разбера и от продавача и аз самият незнам дали има блокаж на диференциала или нещо от сорта-имам предвид ако закъсам зимата да мога да се измъкна.Макар че тук освен дъжд сняг се появява много рядко не е като в Бг.Мисля с този автомобил да си идвам до Бг в холидеите та искам ако е зимата д анямам проблеми със прословутото "задно".Имат ли фабрично система против поднасяне или нещо от сорта.Насочил съм се към този модел по няколко причини.
1.Защото е 1000% японска кола (или поне така си мисля)
2.Защото е по-надеждна от конкурентите си - Мерцедес Ц клас, БМВ е46
3.Защото искам да се откроявам от масите Бг-та които се видят с млако пари в чужбина и си взимат Е36 М3, или Е46 318(320)-нищо против колите разбира се, на част от хората манталитета е сбъркан (говоря за селчовци в юК видяли се с малко пари и чували смао за две марки коли), както и да е.
Ако темата е в разрез с правилата на форума, мооля да я изтриете, но се надявам ако не е да получа ценно инфо, това ще ми е първия Лекс и много се вълнувам.
Това е в общи линии!!!


Здравей,

Поздрави за решението да се дистанцираш от всенародното "влечение" към БМВ и Мерцедес!

Имам такава (с ръчни скорости) вече 2 години и не съм имал проблеми, освен най-често срещания ERR3, който ме навести преди месец и не си тръгна :( (т.е. CD-то не ми работи).

За блокажа може да се разтърсиш из форума, вече е обсъждано - има модели с LSD. Иначе стандартно колата има тракшън контрол (против превъртане на гумите), ESP слагат след 2001.

Тази изглежда добре, а и цената е добра (сравнение с тия с ляв волан), предполагам след като има пълна история, лесно можеш да проследиш дали е имала проблеми. Мисля, че на 100хил.мил. им минава живота (даден от производителя) на катализаторите, тъй че, ако там правят проверки за качеството на изгорелите газове е по-добре да ги изправариш и да провериш преди да я вземеш, цената им ще е колкото на колата ;) Само не се стряскай, мойта е на 230хил км. и не съм сигурен, че са сменяни, но ми се случва веднъж годишно да светне check-a.

Поздрави

П.С. Виж английския форум има една секция, какво да гледаме при покупка.
http://www.lexusownersclub.co.uk/knowledge/index.php?page=index_v2&id=41&c=5
IS200 '99 IS250 '05 GS450h '13

Потребителски аватар
Murry
Майна
Мнения: 1284
Регистриран: 10 ноември 2009
Репутация: 11
Автомобил: IS 250

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Murry » 14 ное 2010, 17:41

Добре дошъл във форума :)

Цената на синия екземпляр е супер. Не знам за тамошните цени на автомобилите как е, но на мен ми изглежда безбожно евтино.

Тази като я гледам не е спорт, т.е. е със затворен диференциал. Проблеми със снега освен ако не катериш планини няма да имаш. Колата се държи отлично като за кола със задно предаване. Просто чисто физически все още няма автомобил, който да се представя добре на здрав сняг. Затова и на колите със задно им се вика "летни коли" :)

Иначе моята е с ръчни скорости и има snow режим. Виктор да каже, защото той има автоматик, но мисля че и той има подобен режим, който е специално направен за по-стабилно шофиране в сняг без много замисляне. Колата не е кой-знае колко мощна, но все пак върху сняг трябва да си нежен с педала, за да се движиш сигурно. Снежния режим помага много за това нещо. В комплект с тракшън контрола и хубави гуми можеш да се чувстваш сигурно.

Иначе за открояването ме присети за една случка от август месец тази година. Бях на гости на едни приятели, които живеят в един квартал близо до летището в Чикаго. Квартала е един от най-лошите там, понеже е шумен и има много източно европейци. Не, че е гето де. Та докато вървяхме с жената по един тротоар изведнъж видях възможно най-грозното кондо (нещо като кооперациите ни тук), което очевадно беше най-евтиният и пропаднал имот, който можеш да намериш в Чикаго. На паркоместата пред него гордо една до друга седяха три бмв 5-тици чисто нови, със стикери БГ на тях от онези белите, дето в БГ много обичат да ги слагат, за да покажат, че колата им втора ръка е от ДЕ примерно :) Голям смях беше и беше ужасно показателно - повечето хора там работят на минимална часова ставка като неквалифициран персонал на летището, обаче се напъват с лизинга (който им е по-скъп от наема на апартамента), за да бъдат гъзари с премиум кола. То това не е само политика на този тип българи между другото, много други хора правят абсолютно същото нещо, просто за този пример се сетих. Иначе имам една позната, която е много известна университетска преподавателка в маса университети в САЩ (вкл. и 3 университета от световния топ 10), която живее в имение за 2 милиона долара, на което месечната му издръжка е колкото една нова БМВ 5-ца. Жената обаче вече 12 години си кара едно Субару комби. Даже като си показа колата си мислех, че се шегува, обаче тя наистина си я харесва, защото й върши работа и от по-лъскава кола просто няма нужда. Всеки луд с номера си.
Изображение - пенсионерски разход

Saichi
Мнения: 12
Регистриран: 14 ноември 2010
Репутация: 1

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Saichi » 14 ное 2010, 18:39

Ей страшни сте!!!!!
Много ви благодаря за бързите и компетентни отговори.Долу горе схванах на какво да наблегна.Ами аз съм бил няколко пъти при приятели на гости в Гленко (Чикаго) и там хората въпреки че имат сериозни доходи някои си караха разни голф 4-ки,5-ци.Е имаше и Приуси и Лексуси и Акюра и Инфинити.Но да правилно е, че на българина нещо колата му вдига имиджа-но не му вдига сивото вещество.Мисля, че Лексъс са това което с абило в миналото Сааб (просто коли за хора имащи по-различен поглед върху нещата) .Ако бях в Бг не бих си взел нищо повече от Корола Е10,Е11 с 4а-фе мотора или Карина (моята мечта в годините когато бях в Бг).Отклоних се малко за което се извинявам.Още един път ви благодаря за съветите, ако някой има какво да добави ще се радвам.

pepur
Мнения: 2106
Регистриран: 22 януари 2009
Репутация: 146
Автомобил: RX 400h 4WD

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот pepur » 14 ное 2010, 22:27

Привет и от мен,добре дощъл във форума,автомобила както разбра е страхотен и надежден с малко усилия :) ,100к мили са нищо за този автомобил,пък и щом има пълна сервизна история е екстра,по принцип на тези километри трябва да се сменя ангр.ремък с ролки,може би и затова цената е ниска(всъщност и аз като Мъро не съм в час как е за там пък и сега няма да гледам целия ауто трейдър) имам предвид че те чака обслужване ама ти май си го знаеш,като ти прочетох пак поста.В английския форум съм чел че някой са имали проблем с автоматика,но от лошо обслужване(демек никакво),моита е също като на Vi_vid с ръчни и е над 230К,да знаеш тук в Бг навигацията не можеш да я ползваш,освен ако не я модифицираш малко(и аз имам и ми е полезна само за Германия).Другото което съм чел за UK да се случва е спекло буталце на спирачния апарат и кривене на дискове,това дори и при мен го имаше.Като направиш едно кръгче ще я усетиш и ще разбереш дали това е твоя автомобил:)))))Късмет!!!

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3445
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 188
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Bukmop » 14 ное 2010, 22:50

Привет и от мен.

мисля че колегите по горе бяха доста изчерпателни с проблемите които може да срещнеш, вярно проблемите не са много но толкова си има колата.
на над 200к км знам че се появява чукане на едни задни втуклки, които по принцип се сменят с шенкела но има и решение да се сменят само втулките.

Иначе относно задното и зимата недей да се притесняваш, мен това ми бе най-големия страх като купих колата, автоматик/задно понеже съм от Силистра а там както се знае зимите са дълги за сметка на това люти. когато първата зима се прибрах с колата установих че тази кола с гуми 205/55/16 се управлява по лесно от от кола с тънки гуми и предно,просто трябва да и свинеш но в UK мисля че няма да имаш такива снегове. Мен зимата наи ми е готино катоп мина по някое баирче и мощно задминавам BMW-ца и мерцедесчека които буксуват на едно място, рекорда ми за 600 метра наклон е 9 буксуващи коли. а аз се изкачих без проблем просто бях включил SNOW режима и не се правих на съзтезател.

Не знам сега каква кола караш но според мен разхода ти няма да е под 9 извънградско и 12 градско, все пак това е кола тон и половина.
но пък комфорта на возене който ще получиш няма еквивалент в класа си.

Ако искаш кола резачка но да вози като Лексус си потърси Toyota Altezza това е една от малкото тойоти на базата на която е направен Лексус, но в невероятна резачка понеже е с едно мнго добър 4 цилинтдров двигател на Yamaha ако не се лъжа. за съжаление е произвеждана само с десен волан което при теб няма да е проблем. Ето в тази тема има малко повече писано от собственик на такъв автомобил Ехоо има ли някой с Altezza в България

Потребителски аватар
tc1
Мнения: 111
Регистриран: 24 февруари 2009
Репутация: 0
Местоположение: Шумен

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот tc1 » 14 ное 2010, 23:00

Добре дошъл в семейството. Вижда ? се номера => отваряш сайта на VOSA и си пускаш справка за всички предходни MOTs. Безплатна е и мисля, не е задължително да си собственик, за да получиш инфото. От там и ще ти е ясно, ако липсват страници, при отметка, за дадени съвети. Друго, което може да се направи е: с/у ?20/тук вече не съм сигурен за таксата/ репорт за HPI, май, се водеше.

Едит: На въпросната в трейдъра диференциала е отворен. Няма шпер/блокаж, т.е. не е lsd.

Едит2: Защо съветват да се провери вътрешността на предните гуми, при положение, че са предрасположени към вътрешно износване? Или аз съм в грешка?

Saichi
Мнения: 12
Регистриран: 14 ноември 2010
Репутация: 1

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Saichi » 15 ное 2010, 00:13

Много ви благодаря за топлото посрещане и търпението.Колата знам, че може да се провери срещу съответната такса, но бях забравил.Благодаря за което и за подробната информация.Ако всичко е наред с колата и с документите разбира се а и след диагностиката се надявам да се похваля със снимки тук във форума.
P.S. Вече не мисля да се притеснявам относно зимите в Бг с тая кола, мисля да я обзаведа с един Гуд Иър Ултра Грип7+, лошо че няма блокажа на диференциала, защото си е полезна опция.Има вариант да потърся кола с именно такъв диф (както казвате lsd).
Много безавариини с японските изтребители ви пожелавам.
Поздрави!

Потребителски аватар
Murry
Майна
Мнения: 1284
Регистриран: 10 ноември 2009
Репутация: 11
Автомобил: IS 250

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Murry » 15 ное 2010, 00:21

Ако искаш LSD има само на спорт варианта, той идва с две екстри - малко по-ниско окачване и много грозни педали :mrgreen:
Изображение - пенсионерски разход

Saichi
Мнения: 12
Регистриран: 14 ноември 2010
Репутация: 1

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Saichi » 15 ное 2010, 00:29

Мъро написа:Ако искаш LSD има само на спорт варианта, той идва с две екстри - малко по-ниско окачване и много грозни педали :mrgreen:

Хахаха, а под грозни педали да разбирам че са 3 на брой тоест няма да е автомат.Ако не е автомат вероятно ще забравя за този диф, не съм карал автомат преди това и нещо ме изкушава адски много (е разбира се не бих си купил какъв да е автомат а японски разбира се) :)

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3445
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 188
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Bukmop » 15 ное 2010, 00:41

автоматика е най-голямата благинка, точно на втория километър след като купих лекса се питах защо хората искат ръчни скорости и какво ги кара да грешат. отговор на този въпрос и досега не съм намерил

Потребителски аватар
Mind_Control
Мнения: 627
Регистриран: 17 юли 2010
Репутация: 0
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Mind_Control » 15 ное 2010, 10:29

Bukmop написа:автоматика е най-голямата благинка, точно на втория километър след като купих лекса се питах защо хората искат ръчни скорости и какво ги кара да грешат. отговор на този въпрос и досега не съм намерил


Например, че автомата харчи повече, но за сметка на това върви по- малко :) За съжаление съм карал автомати само дизел, та незнам при бензина как е, но специално на дизела докато зацепи при кик даун минава около секунда (а ти говоря за коли 200 коня), а в градски условия тая една секунда няколко пъти ми е изправяла косата
Lexus IS200
Peugeot 206 CC 1.6

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3445
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 188
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Bukmop » 15 ное 2010, 10:57

така е за автомата, а това за тази секунда...... като караш спокойно, нито ти се налага да отреагираш за една секунда нито получаваш честитки от камерите

Saichi
Мнения: 12
Регистриран: 14 ноември 2010
Репутация: 1

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Saichi » 15 ное 2010, 11:12

Ами да ви кажа честно - никога не съм карал автомат освен един е 300 турбо дизел 124-ка комби в Бг като си бях и останах доста очарован.Карах го 2 дена градско само в София и после като се качих на моята кола там която е с ръчни скорости и ми се отщя.Та за това искам малко автомат да покарам, пък ако толкова не ми хареса винаги мога да го продам.Мисля че и Лекса си държи цената-все пак се води за премиум.Да замислянето го има, въпреки че незнам на този модел колко е като време.И разход анаистина е завишен, но мисля че не би бил чак такъв проблем 1-1,5 литра на сто отгоре при идентични режими на шофиране.Возил съм се в БМВ Е60 530д и трябва да спомена че останах мнооооооооооооого приятно изненадан.Но пък то взе че хвърли нафтова помпа и то с горива и масла смао в ЮК.Та от тази гледна точка си мисля за автомат, поне знам че при правилно обслужване е достатъчно надежден-нещо от сорта на 60к бях чел че му се сменя маслото.А и все пак да не забравяме че говорим за японски автомат, а не за автомата на фау ве приемрно (от там имам впечатления от няколко коли на приятели и то все нови автомобили 2005,2006,2008-с доказане сервизна история).Не злословя по адрес на другите марки разбира се всеки има право на избор.Моя избор вероятно ще е този, а след него дай боже GS, после LS.Сигурно не е новина за вас но в Щатите тази марка се ползва с изключително голям респект и отдавна бие по продажби "премиум елита " от Германия.

Потребителски аватар
Mind_Control
Мнения: 627
Регистриран: 17 юли 2010
Репутация: 0
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Питане относно ИС200

Мнениеот Mind_Control » 15 ное 2010, 13:35

Bukmop написа:така е за автомата, а това за тази секунда...... като караш спокойно, нито ти се налага да отреагираш за една секунда нито получаваш честитки от камерите


Говоря за случаите, когато за да не те удари някой трябва да се изнесеш бързо..
Lexus IS200
Peugeot 206 CC 1.6


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост