Мнения за Lexus IS 200

Ако търсите съвет за покупка на IS200 прегледайте първо тази тема

Модератор: Lexus

Rendosa
Мнения: 287
Регистриран: 12 декемрви 2010
Репутация: 8
Автомобил: IS 200
Местоположение: Варна

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Rendosa » 24 мар 2014, 09:16

И аз съм се интересувал от това дали ис200 става за дрифт.И установих,че не си заслужава инвестицията,по-добре да се вземе друга кола.Иначе разпределението на тежестта е 50/50 ,но за съжаление 155 кончета на 1.5т. тегло не стигат хич за дрифт на сух асфалт,на сняг и мокро обаче става.Май най-евтино излиза да се подготви за дрифт бмв.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 24 мар 2014, 09:51

Rendosa написа:И аз съм се интересувал от това дали ис200 става за дрифт.И установих,че не си заслужава инвестицията,по-добре да се вземе друга кола.Иначе разпределението на тежестта е 50/50 ,но за съжаление 155 кончета на 1.5т. тегло не стигат хич за дрифт на сух асфалт,на сняг и мокро обаче става.Май най-евтино излиза да се подготви за дрифт бмв.

Ако смениш двигателя с друг става , но определено не е евтина инвестицията. Иначе проблема не е толкова в конете колкото в това че двигателя не е предвиден за такъв вид натоварване

Да кажем че проблем е dual-mass flywheel -а - Добре сменяш го със Single Mass и оборотите се вдигат по лесно.
След това е въпросната ACIS система която прави колата мудна в ниските обороти - финтираш я и нея като се сбогуваш с част от въртящия момент и мощност. С тия две "подобрения" донякъде ще докараш колата да дрифти , но ще е далеч от истината.

Единственият вариант е просто смяна на моторетката с друга . С двигател от LS400 , Supra или каквото и да е .
Виж ако намери Altezza с BEAMS двигател а не с нашия , мисля че ще му е далеч по лесно . Определено такава кола с правилен волан (ляв) не съм срещал още тук .

За момента лично съм се насочил към supercharger за моя IS200 и правя всякакви проучвания как да го създам сам без да влагам 4к лв за TTE kit .
За съжаление проблема е в опорите за окачване на чарджъра , които май са различни са колите с лява дирекция.Тоест ако си намеря схема на люлката за дясна дирекция , май няма да стане за моята кола.

Ако на някой случайно вземе че му попадне TTE kit да свирка за да го изкопираме. Мисля че ще има доста навити да увеличат конете на колата , както и въртящия момент
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
DFGeneer
Мнения: 798
Регистриран: 14 август 2008
Репутация: 31
Автомобил: IS 300
Местоположение: Schweiz

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот DFGeneer » 24 мар 2014, 12:31

Altezza с ляв волан няма. Моделът е само за японския пазар и затова е само с десен волан.
Компресорът е добър вариант, но имаше и колега от форума с турбо. Турбото има лаг, но пък може да извадиш по-голяма мощност при правилна електронна настройка.

Всъщност, дрифт става и със стандартния IS200, но с диференциал с ограничено приплъзване. Соколчев лично го демонстрира това.
Изображение '99 Lexus IS200 Sport Packet I Granite Grey Pearl
Изображение '03 Lexus IS300 Millennium Silver Metallic

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2606
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 24 мар 2014, 12:40

На пясък и сняг го демонстрира :) На сух асфалт и с 245 широки гуми трудно дрифти ...
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
Tin4ou
Мнения: 3324
Регистриран: 01 декемрви 2009
Репутация: 159
Автомобил: RX 450h
Местоположение: Норвегия

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Tin4ou » 24 мар 2014, 15:05

Съгласен съм с Матрицата, че тоя маховик е като котва за Лекса!
Изображение

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 24 мар 2014, 15:39

DFGeneer написа:Altezza с ляв волан няма. Моделът е само за японския пазар и затова е само с десен волан.
Компресорът е добър вариант, но имаше и колега от форума с турбо. Турбото има лаг, но пък може да извадиш по-голяма мощност при правилна електронна настройка.

Всъщност, дрифт става и със стандартния IS200, но с диференциал с ограничено приплъзване. Соколчев лично го демонстрира това.

Дай да дефинираме приплъзване и дрифт. Дрифт е като засилиш каручката със 90 и имаш достатъчно мощност да превърташ гумите.
Всичко останало е приплъзване и занасяне . По тая логика и аз дрифтя постоянно , но за съжаление съм много далеч от истината.

На семинарията на паветата когато правя обратен завой почти всеки път е със занасяне. Опитвал съм се да продължа занасянето с подаване на газ , но на колата не и достига мощност че да превърта колелата.
В крайна сметка се получава един ефектен обратен завой , колата заспива за момент и след това си продължавам напред.

Да вземем пътя за Витоша - Същата работа. Занасяш за момент и пак не ти стига мощност да продължиш кривата на завоя и да го опишеш както трябва. Единствено съм постигал подобно нещо на сняг на рилските езера , но е далеч от истинския дрифт.

Иначе вчера докато пиех с един приятел уиски бяхме много ентусиазирани да монтираме чарджър на лексуса. Сигурно ако някой ни беше набутал инструменти и части в ръцете вероятно щяхме да сглобим нещо :D
Сега няколко часа по късно идеята още ми се струва много подходяща , но ме спъва монтажа . Днес ще говоря с него отново и ще му покажа как изглежда стойката. Все ще има един който да може да я изфабрикува ... някога.

@Аел - Лошото е че не намирам сериозни отзиви на потребители с по лек маховик дали при изкачване имат проблеми тъй като това пише навсякъде. Иначе по-лек маховик може да се намери на що годе добра цена
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 24 мар 2014, 16:05

Д. Ив. написа:На пясък и сняг го демонстрира :) На сух асфалт и с 245 широки гуми трудно дрифти ...

никой не казва на каква настилка е :) макър че на пистата на сапарева баня се по въртях и на сухия асвалт ;)

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2606
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 24 мар 2014, 16:30

Въртене на едно място не е дрифт :) mtrx, покажи ми за какво става въпрос, имам опит с фабрикуването на custom части за автомобили - чертая ги на SolidWorks и след това ги режа на лазер. Не вярвам тая стойка да е някаква космическа технология.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 24 мар 2014, 16:50

Д. Ив. написа:Въртене на едно място не е дрифт :) mtrx, покажи ми за какво става въпрос, имам опит с фабрикуването на custom части за автомобили - чертая ги на SolidWorks и след това ги режа на лазер. Не вярвам тая стойка да е някаква космическа технология.

http://www.outlawjapclub.co.uk/forum/sh ... hp?t=13760

Не знам дали ще отвориш сайта че иска регистрация.
Проблема е в ъглите и размерите защото тоя чарджър от мерцедес трябва да пасне точно и ролката която се добавя на водната помпа трябва да е абсолютно подравнена с тая на мерцедеса . Тоест проблема е че ако не пасват се получават вибрации.

http://imageshack.com/a/img706/605/wpej.jpg
http://imageshack.com/a/img827/4783/kw40.jpg
http://imageshack.com/a/img542/4985/mafq.jpg
http://imageshack.com/a/img208/2632/zcv5.jpg
http://imageshack.com/a/img208/7277/vb63.jpg

Ето един педераст който е успял , но не дава размерите. Тоест никой от притежателите на SC-то не дават размери или място където да се изкопира. Има някакви хора които са успели да изкопират тая простотия , но не дават размери. Британски п*далчета :D

http://i40.tinypic.com/35d3vhd.jpg
http://i44.tinypic.com/2wrq3om.jpg
http://i41.tinypic.com/312bupc.jpg
http://i43.tinypic.com/6r6ic1.jpg
http://i39.tinypic.com/kw5kj.jpg
http://i40.tinypic.com/dqopax.jpg

edit: Целия КИТ
http://www.is200.nl/kompressor/tte_kompressor.zip
Как се монтира
http://www.is200.nl/kompressor/steps_to_compressor.pdf

едит: Това гоним : http://www.is200.nl/kompressor/IS200_compressor.pdf
Последна промяна от mtrx на 24 мар 2014, 17:16, променено общо 2 пъти.
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2606
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 24 мар 2014, 17:11

Намери чарджър-а от Мерцедеса, с другото аз ще се наема :)
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 24 мар 2014, 17:17

може ли малко пояснение относно чарджъра,какво означава и за какво ще служи?

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 24 мар 2014, 17:17

Д. Ив. написа:Намери чарджър-а от Мерцедеса, с другото аз ще се наема :)

Супер , но проблема не е чарджъра а самото място за монтиране. Тоест ако то не стане значи и чарджъра е фира. Иначе е Eaton m62 :)

@Sokolchev - Виж последния PDF който сложих. Мисля че ще ти стане ясно. Общо взето от оборотите на двигателя въртиш ...вентилатор който вдига налягане и го вкарва в дроселовата клапа. От там повече върздух , повече гориво , повече мощност , по висок въртящ момент. Резултата е една нормално движеща се кола.

И за протокола като четох за стойката за монтаж .. ."Many have tried and many have failed" . Тоест май не е толкова лесно

едит: Въпросния чарджър
http://i1227.photobucket.com/albums/ee4 ... f69749.jpg
http://i1227.photobucket.com/albums/ee4 ... 229f86.jpg
http://i1227.photobucket.com/albums/ee4 ... 490bba.jpg
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2606
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 24 мар 2014, 17:40

Не е малко работата и проблема главно е в тясното място :) Не е невъзможно, но е много работа и колата трябва бая време да седи в бокса ... мерене, рязане, напасване. След това трябва да се види дали турбото не е по-лесното и добро решение :)
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 24 мар 2014, 17:44

а не е ли по лесно от някоя англичанка с компресор,да се вземе целия двигател и да се замени просто?казвам англичанка че е по евтина :) че дори и такава която е ударена и се продава на части,демек двигатела

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 24 мар 2014, 17:46

даже при мен няма да е проблем,защото се оказа че купето ми е от ис300 а двигатела е ис200 :) незнайно защо,или по точно е знайно де,в италия са и взели акъла на колата,блокирали са двигатела и са сложили после от ис200,но по номер на шаси ми излиза в кат ис300 :)


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта