Мнения за Lexus IS 200

Ако търсите съвет за покупка на IS200 прегледайте първо тази тема

Модератор: Lexus

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 24 мар 2014, 17:47

Д. Ив. написа:Не е малко работата и проблема главно е в тясното място :) Не е невъзможно, но е много работа и колата трябва бая време да седи в бокса ... мерене, рязане, напасване. След това трябва да се види дали турбото не е по-лесното и добро решение :)

едвали само с турбо ще стане....

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 24 мар 2014, 17:55

А с какво още :)
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 24 мар 2014, 17:59

ами незнам,тогава няма ли да трябва да се подменат доста неща по двигатела?а и как точно и къде ще се постави турбото?

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 24 мар 2014, 20:32

Преправят се изпускателните колектори + някои други дребни доработки. Доста по-малко работа от това да сложиш компресор + повече мощ.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 25 мар 2014, 09:13

Д. Ив. написа:Преправят се изпускателните колектори + някои други дребни доработки. Доста по-малко работа от това да сложиш компресор + повече мощ.


Абе моето проучване показа нещо съвсем различно .
Колекторните тръби са най-малкия проблем.
Имаш
1.ECU
2.Бутала
3.Инжектори

+ Всичко останало което е за компресора.
Турбо конверсията е едно доста скъпо начинание и определено не е предпочитано. Виж смяната на двигател с такъв от Супра е по лесно и евтино занимание. Като цяло проблема на компресора е само планката. Всичко останало е елементарно и с готови материали.
Към ЕCU-то трябва да монтираш само piggy back за да заработи с компресора. Не се изисква нов компютър и ремап за него.

едит: Забравих да кажа че една турбо конверсия струва около 5-10к лв , а слагането на компресор е значително по-малко.

1.Компресора е около 400-600лв
2.Тръби , интеркулер и Фитинги - 200-600лв
3.Стойка ???
4.ECU piggy back - 70 паунда или приблизително 200лв
5.Филтър за суперчарджъра - 100лв

От друга страна слагането на турбо добавя още 3к паунда за турбо с колектор , ECU-то е около 1к паунда, кованите бутала са още доста . Така че под един втори лексус много трудно ще излезне. Като се сметне че колата пак ще седи в бокса един месец сами преценете дали турбото е вариант.
Последна промяна от mtrx на 25 мар 2014, 09:21, променено общо 1 път.
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 25 мар 2014, 09:20

Аз не се базирам на проучвания, а на опита си :) За мен по-лесното и доставящо повече мощ е турбото. До 1 бар няма да ти трябват нови бутала. По-големи инжектори и при компресора трябват. Piggy back е порно, ремапа или къстъм електроника е задължителна ако искаш добри резултати - Megasquirt се намира за 250 лв.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 25 мар 2014, 09:23

Д. Ив. написа:Аз не се базиран на проучвания, а на опита си :) За мен по-лесното и доставя що повече мощ е турбото. До 1 бар няма да ти трябват нови бутала. По-големи инжектори и при компресора трябват. Piggy back е порно, ремапа или къстъм електроника е задължителна ако искаш добри резултати - Megasquirt се намира за 250 лв.

Никой не е казал че не можеш да го направиш , но не си заслужава. За парите които ще инвестираш да турбинираш 20 годишния двигател , ще вземеш нов и ще го замениш.
Piggy back-а идва стандартно с TTE kit-а , така че си е създадено от Toyota за нашите коли.
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 25 мар 2014, 10:00

То че ще свърши работа - сигурно ще свърши, но няма да ти даде тази гъвкавост на настройките, която ще ти даде custom електрониката. Вложенията са сериозни и при двете модификации, човек трябва да реши просто какво иска и дали е готов да посрещне последствията :)
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 25 мар 2014, 13:20

такаааааа,значи най-евтиния и лесен варянт си остана моя :) намирам си човек да ми докара(а има кой) от англия ис300 който ще е за части и права размяна на двигателите със съвсем малко доплащане от моя страна понеже ми е познат :) и без много мъка ставам ис300 с колкото ноня е колата ;) а самата смяна без много зор за има няма два дни е готова и е на ход

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 25 мар 2014, 13:28

sokolchev написа:такаааааа,значи най-евтиния и лесен варянт си остана моя :) намирам си човек да ми докара(а има кой) от англия ис300 който ще е за части и права размяна на двигателите със съвсем малко доплащане от моя страна понеже ми е познат :) и без много мъка ставам ис300 с колкото ноня е колата ;) а самата смяна без много зор за има няма два дни е готова и е на ход

...ставаш с автоматик защото скоростните кутии не са съвместими. По добре си вакарай 1JZ-GТЕ двигател който до колкото прочетох влиза почти стандартно
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 25 мар 2014, 13:52

Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот sokolchev » 25 мар 2014, 14:04

ето ти алтеза с ръчни http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=61kqy7

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 25 мар 2014, 15:25

Тази е с Yamaha Beams мотор, нищо общо с 1JZ ... демек пак не стават скоростите.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот mtrx » 25 мар 2014, 15:33

Д. Ив. написа:Тази е с Yamaha Beams мотор, нищо общо с 1JZ ... демек пак не стават скоростите.

Стандартно май и с другия двигател не стават но с "малка" корекция ставали нещата. Общо взето има доста писано по outlawjap форумите , но да си призная цялата тая хамалогия ми се струва твърде сложна за мен.
Остави че ще разглобиш и сглобиш цялата кола ами после ще ходиш да се разправяш с българските тъпанари в КАТ за да я регистрираш .

Виж едно малко чарджърче да нагнетява въздух е една доста добра идея :D Пък и реално набутването на двигателя с доставка и прочие ако струва 5к лв лично за мен не си заслужава инвестицията. Все пак това не е някаква феноменална кола с превъзходни качества. Вероятно преди 15 години е била , но сега не е .
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2604
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Lexus IS 200

Мнениеот Д. Ив. » 25 мар 2014, 16:09

Те на VR6 слагат скоростни кутии от Лада, така че невъзможни неща няма :) Мерак и желание да има, както и средства и време.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта