Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Ако търсите съвет за покупка на IS200 прегледайте първо тази тема

Модератор: Lexus

hidr0
Мнения: 3
Регистриран: 28 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: Все още нямам ...

Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот hidr0 » 28 сеп 2016, 10:35

Здравейте, бъдещи колеги. С течение на обстоятелствата с брат ми сме мернали едно около за това моята следваща кола да бъде Лекс IS200.

С две думи за мен - аз съм на почти 20, работя и уча, на ден минавам по минимум 60 км (без да се натоваря - живея близо до София :| ) и в момента карам Nissan Primera P10, 93г на метан и чувството да караш за 0ст на минута е неуписуемо. :roll:

Метнали сме око на точно този http://bit.ly/2drNOIk лекс. Да попитам по-опитните за мнение?

След това искам да попитам за АГУ на тези лексуси - аз с метана на Нисана не съм АБСОЛЮТНО никакви проблеми, но не знам дали при лексуса ще бъде така. Напълно съм наястно със всичките "незгоди" да има АГУ и съм готов да ги преглътна - стига колата да върви, когато се натисне педала. Знам само, че със сигурност ще сложим Газ или Метан, затова се допитвам до вашето мнение :)

Поздрави,
Мишо

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот mtrx » 28 сеп 2016, 13:12

Напълно съм наястно със всичките "незгоди" да има АГУ и съм готов да ги преглътна - стига колата да върви, когато се натисне педала


Вземи си някой друг таралясник най добре.
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

Потребителски аватар
Д. Ив.
Мнения: 2606
Регистриран: 19 ноември 2010
Репутация: 156
Автомобил: IS 220d
Местоположение: София
Контакти:

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот Д. Ив. » 28 сеп 2016, 16:05

Да, доста смешна (смела) цел. Да сложиш газ и да очакваш точно Lexus IS200 да върви :) Тромава кола е. Избери нещо друго, което да сбъдне "Бързи и яростни" мечтите ти.
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.

st_krun
Мнения: 241
Регистриран: 04 януари 2012
Репутация: 2
Автомобил: IS 200

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот st_krun » 28 сеп 2016, 21:45

Поздрвавления за избора (Lexus) конкретно за обявата - не знам (колегите от София могат да помагат), на газ - средно около 12/100км. За монтаж-около 1500лв (може да съдействам ;) )
Поздрави

nbupsiho
Мнения: 286
Регистриран: 06 март 2011
Репутация: 8
Автомобил: HS 250h

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот nbupsiho » 29 сеп 2016, 07:30

Здравей! Като я взех, първо сложих и метан и изкарах около 50000км. След това минах на пропан бутан, защото най-близката до мен метан станция е на 80км. Минах точно преди да падне цената на метана. С метана нямах ядове, но си е тромавичка. С пропана една камара ядове -изгоря компютъра, щото се е бил намокрил; горяха ми два пъти бобини, щото калпава газ - от тогава зареждам само на Ромпетрол, Петрол, Марешки, ОМВ (най-добре на ОМВ). Забелязах даже, че с една газ скоростната кутия работи по-добре и по-плавно, а с газ от други по-отчетливо по-зле, в което на пръв поглед няма логика.
Ако слагаш метан, трябва да съобразиш разстоянието между задните бомбета на задните гуми, да вземеш бутилка която да се вмести там заедно с кранчето.

sokolchev
Мнения: 2651
Регистриран: 21 февруари 2011
Репутация: 48
Автомобил: IS 200
Местоположение: София

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот sokolchev » 29 сеп 2016, 08:58

и да не забравяме задното окачване колко често ще прави заради тежината на метановите бутилки,тя къде колата е тежка като танк къде и тия бутилки като метне ще трябва да я бута по баира :)

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот mtrx » 29 сеп 2016, 09:37

@sokolchev - Но пък като я засили ще е като торпедо :D
Друг вариант е суперчарджър или турбо но са още 2к отгоре на цената. Тогава ще върви определено .

Как да е темата според мен е пълна безсмислица. Автора да вземе едно БМВ 316 и да каже откъде минава за да се оглеждаме
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

hidr0
Мнения: 3
Регистриран: 28 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: Все още нямам ...

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот hidr0 » 29 сеп 2016, 22:40

Д. Ив. написа:Да, доста смешна (смела) цел. Да сложиш газ и да очакваш точно Lexus IS200 да върви :) Тромава кола е. Избери нещо друго, което да сбъдне "Бързи и яростни" мечтите ти.


Доста оригинално бих казал, но все тая - отговорихте ми за всичко, но не и дали колата става.
Под върви - нямах предвид бързина и тн. Имах предвид да няма аварии :)

hidr0
Мнения: 3
Регистриран: 28 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: Все още нямам ...

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот hidr0 » 29 сеп 2016, 22:45

mtrx написа:@sokolchev - Но пък като я засили ще е като торпедо :D
Друг вариант е суперчарджър или турбо но са още 2к отгоре на цената. Тогава ще върви определено .

Как да е темата според мен е пълна безсмислица. Автора да вземе едно БМВ 316 и да каже откъде минава за да се оглеждаме


Мисля, че тотално сте ме разбрали погрешно като цяло.

Никакви турбини и суперчарджъри не съм си мечтал и мислил. Кефи ме колата - четох, че слат газ и тн, реших да попитам.
Просто искам да си се придвижвам в нещо, което ме кефи - не съм искал да летя и тн, за да казваш да се пазите.

Потребителски аватар
mvalkov
Мнения: 100
Регистриран: 09 април 2015
Репутация: 4
Автомобил: IS 200
Местоположение: София / Стара Загора

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот mvalkov » 29 сеп 2016, 23:01

Ххахах... 'топлото посрещане' е типична черта на този форум;д

И аз като теб се чудих преди да си взема моята, даже може да ми видиш темата някъде из форума, както и да прочетеш останалите подобни. Общо взето на повечето ти въпроси е отговорено. Колата е много добра и стига да случиш на запазена бройка и да си я поддържаш само с оригинални части, ще останеш много доволен. Цената на въпросните части е сходна на цените на частите на другите премиум марки (Мерцедес, Ауди, Бмв...). Задължително се разбери с търговеца да закараш колата на сервиз, от които си имат понятие от тези автомобили (виж темите за сервизи и си избери, не са много в София).
Относно газта, автомобила се води малко капризен, нооо практиката показва, че ако системата се монтира кадърно, и не се сложи най-евтината, няма проблеми. Аз съм на газ от около 12 000км и ЗАСЕГА (да чукна на дърво) не съм имал никакви проблеми. Монтажа си го направих в сервиз препоръчан от колега от форума, които по това време имаше 40-50к, без да има проблеми.

Надявам се съм бил полезен :)

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот mtrx » 30 сеп 2016, 09:15

Причината да е толкова "топло" посрещането са изискванията към колата

Да е бърза/пъргава и да харчи малко. Точно това са чертите на този Lexus които липсват в колата
Бензин градско 15-19/100
Бензин извънградско - 10/100

Газ градско 15-19/100
Газ извънградско 10/100

Сега можеш да прочетеш всякакви фантасмагории, които ще покажат че колата харчи малко, но истината е че за да харчи малко трябва да я галиш като перце. Ако имаш нерви да караш със 110 по магистралата, 60 извънградско и с 50 макс градско взимай.
Тъй като каза че си млад съм наясно че тия скорости ще ги достигаш на 1-2-3 -та ;)

От тук поглеждаме към невървежа. За да върви колата трябва да я караш над 4500 оборота иначе си е бавна. Както и друг път съм писал това е кола с 2.0 мотор на 1500кг кола (плюс минус няколко кг) с 200nm на колелата по спецификация.
Естествено от текущият кошник ако се качиш на Is200 ще мислиш че е самолет. Само след 4 месеца обаче ще почнеш да се замисляш защо вкарваш толкова при за гориво, колкото за едно Субару WRX 230 коня което върви на самолет.

Защо ти предложих БМВ - защото е немски кошник който се среща под път и над път и ...мнооого вървят. Истината е че и те са същите боклуци като IS200 с подобен мотор на тоя. 6 цилиндров мъртвец с нисък въртящ момент и сериозен невървеж.
И защо да се оглеждаме - за да ти помогнем като закъсаш с немският курник.

Не искам да те отказвам от колата , но изискванията ти са малко по-високи от това което очакваш. Без да промениш нещо по колата ще си остане бавна и ще харчи все толкова много. Газ/бензин/метан - все ще харчи.

Ако аз минавах по 60км за да отида на работа/училище щях да си взема най-икономичната кола произвеждана някога.
Is200 не е лоша но определено не е замислена да е "тънкаж"

Относно газта - ако намериш кой да ти я настрои успех.
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

trendy
Мнения: 6
Регистриран: 11 септември 2016
Репутация: 0
Автомобил: Аз съм бот

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот trendy » 30 сеп 2016, 11:36

тоест ако се взима Лексус IS200, с цел да газифицирам и да я карам ежедневно и да харчи около 12-13 градско, няма как да се случи, и няма смисъл да се взима такава кола... този разход от почти 20 градско за такива коне и вървия е феноменален ако ще и на въздух да е колата?

Потребителски аватар
Bukmop
Site Admin
Мнения: 3482
Регистриран: 02 октомври 2007
Репутация: 204
Автомобил: IS 200
Местоположение: София, Силистра

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот Bukmop » 30 сеп 2016, 11:59

Реални 12-13 градско газ с is200 може да постигнеш само ако живееш на единия край на разширеното околовръстно и работиш на другия и не слизаш до центъра. Под 15 газ градско забрави, зависи и стила ти на каране но не вярвам да караш пенсионерската...

Няма такова нещо като икономичен лукс и комфорт.

Потребителски аватар
mvalkov
Мнения: 100
Регистриран: 09 април 2015
Репутация: 4
Автомобил: IS 200
Местоположение: София / Стара Загора

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот mvalkov » 30 сеп 2016, 12:08

Потвърждавам, и моята си гори 15-16 газ градско, като карам долу-горе нормално... Извънградско някъде 10-13... Факт е, че разхода не отговаря на вървежа, но пълно щастие няма :)

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Re: Надявам се скоро да ви стана колега + въпрос за АГУ

Мнениеот mtrx » 30 сеп 2016, 13:19

trendy написа:тоест ако се взима Лексус IS200, с цел да газифицирам и да я карам ежедневно и да харчи около 12-13 градско, няма как да се случи, и няма смисъл да се взима такава кола... този разход от почти 20 градско за такива коне и вървия е феноменален ако ще и на въздух да е колата?


Всяка една 6 цилиндрова кола от 99-та година ще харчи толкова. Такава е била технологията тогава. Реално тоя двигател е измислен 89-та и 98-ма е преработен за европейският пазар.
Мит и легенда е че двулитворите мотори харчат малко в градски условия. Причината е че за да задвижиш цялата таратайка се изразходва страшно много гориво. Гледал съм моментният разход на колата , както и усреднената му стойност. Когато тръгваш и спираш колата реално харчи между 18 и 30/100 . Виж ако поддържаш една скорост в града и не я променяш много може и да падне. Реално съм стигал 13/100 в моментите когато не я напъвам. Това са доста малко.
Извънградско ако я шпоря с 180 си харчи около 12.

Както вече написах. На твое място щях да взема възможно най-икономичният автомобил произвеждан някога. Някоя малолитражка дизел която да ми харчи 3-5/100 извънградско . Тогава има и смисъл . Ако ще перкаш с лексотана по 60км на ден мисля че трябва да изкарваш поне 2к лева чисти пари месечно за да не го мислиш много като разход.
Ако месечният ти доход е под 1200лв и ще минаваш по 60км дневно максималният ти двугател в кубически сантиметри трябва да е 1.6 .
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост