Избор на IS250

Модератор: Lexus

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 26 ное 2019, 09:37

Здравейте, от скоро се оглеждам за нова кола и съвсем случайно попаднах на IS250, който ме грабна доста. Последните няколко дни чета за този автомобил и от това което прочетох разбрах че е доста надежден и няма някакви големи болежки. Но не можах да открия отговор на няколко върпса:

1. Разбрах за проблема със т.нар. carbon-buildup, колко често и сериозно е това при тези двигатели. (знам че 350 няма този проблем но нямам желание да скачам на толкова голям мотор). Лесно / евтино ли се коригира това. Има ли колеги които са страдали от този проблем, ако може да споделят по нещо

2. Никъде не видях някой да говори за авт. скоростна кутия. Някъде бях прочел че е запечатан блок на който лексус казват че не му се сменя маслото (което ми се вижда наивно). Може ли да споделите малко повече за тая кутия ? Надеждна ли е ? Сменя ли се масло ? На колко км ?

3. Какви са / има ли осезаеми разлики (най-вече в тех. гледна точка) между фейслифта който е 2008 и предходните години ? Задължително ли е да търся фейслифт ? :?:

4. Как се различават различните нива на оборудване и какви видове има, давам пример с обява която гледам в момента https://www.mobile.bg/11571492654141643. Нямам идея дали авт. попада срез добрите екземпляри според вас или не :?:

Благодаря на отзовалите се!

Borime4kata
Мнения: 70
Регистриран: 01 февруари 2018
Репутация: 15
Автомобил: IS 250
Местоположение: София

Избор на IS250

Мнениеот Borime4kata » 26 ное 2019, 10:49

Здравей,

1. Това е заради двигателя с директно впръскване. Има го и при всички останали автомобили, така че не мисля че даже е проблем.
2. Атоматикът е класически с хидротрансформатор, който е адски добре балансиран(при такъв добър автомат, не бих предпочел ръчка). Надеждна е разбира се, маслото според мен винаги е хубаво да се сменя. В този случай просто се направи drain-fill заедно с филтъра(4-5 литра), някои може да правят и пълна промивка. Гледам да го правя на 50-60к км.
4. LUXURY и SPORT, колегите да ме поправят ако греша с нещо, но LUXURY е с 18ки джанти, щора, подгрев,обдухване и навигация със задна камера и Mark Levinson озвучаване, което е брутално. Има редки модели с алкантара и ръчка, един път бях засичал такъв. По-добре да се целиш за модел с повечето екстри.

Поздрави и успех с покупката!

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 26 ное 2019, 10:53

Благодаря за мнението, като цяло към екземпляри с повече екстри се стремя да се насоча. Примерно тая от обявата има подгрев и обдухване май, но пък няма навигация. Не мога да разбера подгрева и обдукването стандартно ли е или вървят отделно. Понеже гледам че е снимал врътката малко ми е като в небрано лозе. :D

Borime4kata
Мнения: 70
Регистриран: 01 февруари 2018
Репутация: 15
Автомобил: IS 250
Местоположение: София

Избор на IS250

Мнениеот Borime4kata » 26 ное 2019, 11:04

Подгревът ако не се лъжа си е стандартно, но обдухването е отделна екстра. Иначе и 2те са на същата тази врътка.

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 26 ное 2019, 21:13

Ясно, понеже на всички до сега на врътката виждам синьо и червено което значи ли че има подгрев + обдухване. Другото което ми е интересно
- как са веригите при тоя мотор
- някакви харчове на масла има ли
- проблеми с водни помпи или охл. система
- проблеми по запалителната система

Питам понеже докато си търся какво да взема минах през много модели и марки и беше плачевно състоянието при почти всички :shock:

Lwerewolf
Мнения: 179
Регистриран: 21 януари 2019
Репутация: 31
Автомобил: GS 450h
Местоположение: София

Избор на IS250

Мнениеот Lwerewolf » 27 ное 2019, 04:20

Вериги при toyota не съм чел да се сменят, не съм чел и да се късат... а съм ровил. И мен ми е търсене :D
Харчове на масла - нищо специфично.
Проблеми с водни помпи - наглеждай я за течове, всички тойоти от тези години (до около 2010) имат "драми" със тях.
Запалителната система - не знам за драми.

Carbon buildup:
1) 2GR-FSE официално във Европа се слага само на rc350 и gs450h (3rd gen gs, gws191). IS350, GS350... не :(
2) Няма EGR (поне като отделен механизъм - EGR ефект чрез valve overlap 100% има), остават само картерните газове... Catch can
Основни потенциални "драми" - имаш варио intake runner-и + вихро клапи точно преди клапаните, изпаренията съответно минават през тях. Колко са "трошливи" - чел съм за хора, които ги чистят (естествено се събира масло във входящия тракт), но да се е строшило нещо - отново не.

Иначе да - доста е странно да четеш за потенциални проблеми и най-накрая...
https://club-lexus.ru/forum/viewforum.php?f=173

Пети цилиндър - основно при gs300/450h, надрани стени и/или износени клапани. Причина - вдишва прах от някъде, пети цилиндър е най-близък от колектора >> всичко отива там. По случайност не съм чувал за това извън Русия, а такива двигатели на "народни" километри има достатъчно много... Както и да е, "лекарството" е или aftermarket въздушни филтри, или слагане на air box от gs350, или уплътняване на филтъра.

VVT-I - на всички двигатели го има, потенциално тропане за под половин секунда при пускане поради липса на налягане на масло във vvt-i механизмите (нормално) и несработило заключване (износване). Сменяш маслото навреме (и със читаво) и се надяваш. Ако/като стане - или маслен акумулатор, или смяна на механизмите.

Маслото на кутията се сменя, вечно няма.

За другите марки - и аз чета, че ми е интересно... подобни наблюдения :lol:

За екстри - mark levinson, радарен темпомат, поне според мен... кожата, подгрева на седалките, навигацията (по-скоро за евентуален grom vline2) и т.н. би трябвало да го има при наличието на гореспоменатите. Около или след 2008-2009 ревизират окачването (отива малко по към IS-F) и позволяват пълно изключване на стабил. системи.

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 03 дек 2019, 08:18

Благодаря за отговора. За момента съм много резервиран като чета за това (carbon buildup) натрупване по двигателя в чужди форуми където казват че този проблем започва да става доста сериозен около 120-150+ хил. км. И ако се изстърве и не се погледне на време може да струва цял ребилд на мотора който излиза 40-50% от цената на автомобила. Верно че при другите модели има проблеми но това ми се вижда голям препъни камък. НЕ е рядък проблем при този мотор даже бих казал че е редовен освен ако предишния собственик не е ръгал нонстоп добавки които даже не съм сигурен че чистят напълно. :|

pepur
Мнения: 2132
Регистриран: 22 януари 2009
Репутация: 159
Автомобил: RX 400h 4WD

Избор на IS250

Мнениеот pepur » 03 дек 2019, 09:02

Само един въпрос....
Колко такива автомобила с реален такъв проблем сме срещали?????А колко да кажем Бмв със сервизни вериги или Ауди за кутии се правят всеки ден... Всеки един от нас е чел за въпросния проблем при Gr,колега по-нагоре Ви обърна внимание на първите бройки за какво да се ослушвате.Реални дори не толкова проблеми,а иска внимание е поддръжка на задни спирачни апарати, консумация на масло според стил на шофиране и избор на масло,потене и влага във фаровете,забиващ дигитизер и ...това е общо взето.
Плюсове... Много добро пътно поведение,колата завива много (супер маневрена), комфортно пътуване за поне 3ма пътника/(зависи от височината),с пълно оборудване имате повече от достатъчни екстри фабрично.За мен е много икономичен и евтин за поддръжка.

Потребителски аватар
ckron
Мнения: 58
Регистриран: 28 януари 2012
Репутация: 13
Автомобил: IS 250
Местоположение: Варна

Избор на IS250

Мнениеот ckron » 05 дек 2019, 13:20

Според мен този "проблем" може да се появи, ако се кара само и единствено градско на ниски обороти без да се дава много, много газ! Ако имате един два пъти в месеца магистрално каране по няколко часа то не би трябвало да има проблеми с въглеродни натрупвания в двигателя.

Lwerewolf
Мнения: 179
Регистриран: 21 януари 2019
Репутация: 31
Автомобил: GS 450h
Местоположение: София

Избор на IS250

Мнениеот Lwerewolf » 05 дек 2019, 19:16

Rebuild на мотора чак не - само се чисти входящия тракт.

Както каза Pepur - всравнение със другите марки е брутално безпроблемен. Напиши direct injection carbon buildup и виж баш при кои марки това е огромна драмa... то само това да беше, де :D

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 15 дек 2019, 11:46

Спор няма в сравнение с другите от ВАГ групите че се води като камък. Само не мога да намеря достоверна информация за скоростната кутия. Здрава ли е ? Има ли някакви сериозни проблеми които да доведат до смяна на цяла кутия (това ми е най-страшно) понеже досега не съм карал автомат и нямам идея дали и колко са кекави. (сегашната ръчка на една ланча доста съм я изтезавал и няма грижи)

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 09 яну 2020, 15:55

Здравейте, в момента оглеждам тези 2 обяви, Втората от мобиле я проверих по вин и се оказа 2006 като година, другата от карс, все още не съм получил вин да я проуча. Това синьото предполагам е фолио върху нея а не боя ?

Най-важния ми въпрос е как мога да проуча сервизната история на един Лексус автомобил (който не е купуван в БГ) ? Ако се закара в сервиз поне с диагностика могат ли да се видят реалните км на които е ? Каква друга важна информация може да се извлече ?

https://www.cars.bg/offer/5da418866aa9c573421fff40
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0662371391

Потребителски аватар
mtrx
Мнения: 1285
Регистриран: 07 юли 2012
Репутация: 89
Автомобил: IS 200 Kompressor

Избор на IS250

Мнениеот mtrx » 10 яну 2020, 13:35

Синята е с фолио.

Километрите могат да ти ги извадят от Тойота само , но това не е гаранция. Там могат да ти кажат какво е обслужвано по колата.

На твое място бих се насочил към GS300 от тези години или по-нова
Eaton M62 | 165mm pulley | 1zz injectors | Tein Street basis z coilovers | FCD | Holyman Bypass | FUEL Return line

asmodeus812
Мнения: 9
Регистриран: 26 ноември 2019
Репутация: 0
Автомобил: Друга марка
Местоположение: гр. Русе

Избор на IS250

Мнениеот asmodeus812 » 10 яну 2020, 13:45

Здравейте, и аз съм обмислял GS300 но знам че имат някакви проблеми от 2006-7 с мотори и със скорости - https://www.clublexus.com/forums/gs-3rd ... blems.html. А след 2008 ги оправят тия глупости (лексус правят някакви драстични промени по двг и кутията) но до сега не съм виждал на БГ пазар за продажба. Като цяло не търся голям автомобил затова не съм и търсил ГС.

А това фолио с каква цел се слага ? Да Предпазва боята, или да крие дефекти ? Все още не съм говорил с човека тези дни ще я коментираме

Lwerewolf
Мнения: 179
Регистриран: 21 януари 2019
Репутация: 31
Автомобил: GS 450h
Местоположение: София

Избор на IS250

Мнениеот Lwerewolf » 10 яну 2020, 14:19

От clublexus ще видиш, че gs300 се сменя със gs350 - това за щатите/JDM, тук не знам каква е тая фобия против 2GR. Можеш да си намериш gs350 внос примерно "бивша (ако не и текуща) тоталка". За скорости не знам да има някакви конкретни болежки...

Фолиото е също и начин да си смениш цвета на колата. По-скоро ме притесняват огрооооооооомните (мязат на 20'') неоригинални джанти.


Върни се в “Съвети и въпроси при покупка”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост